måndag 8 mars 2010

Så jevfla taggad!

OK, har lite grymma updates åt er kära läsare!

1. Rockkryssning den 8-9 april med Linnéa. Vilka ska också åka den resan om inte Han och Hans nya?!?! Dessutom ska hans släkt också åka, vilka fortfarande älskar och saknar MIG! Känn dig brädad stumpan.
2. Tatueras den 23 mars. OMG. Jag är äckligt nålrädd och tycker inte alls om smärta. Men tamefan nu ska det bli av! Har lämnat in mina önskemål och direktiv och får en uppritad. Det skall stå Aquarius med en massa feina saker runt om på ryggen. Gud vad jag är nervös!
3. Ställde mig på vågen för 3 dagar sen. Jag vägde i november 87 kg. Idag väger jag 79...! Känns heelt OK!

hm, what else....

oh oh oh
4. Jag och Linnéa håller på att titta på treor/tvåor i stan att hyra i andrahand. Fasiken vad vi är som ler och långhalm hon och jag. Det kommer bli så oerhört jävla ensamt när jag väl måste flytta hem igen, vilket jag naturligtvis måste ett tag. Men vi hoppas på att kunna hitta ett schysst place på söder eller i de krokarna iaf.

Life is good!

Jag älskar dig mamma <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar