söndag 21 mars 2010

Hoppas hoppas hoppas!

Jag och Linnéa har en chans på en lägenhet på Kungsholmen. FATTA Kungsholmen! En trea på 75 kvm med inglasad balkong och tvåå toaletter. Vi brudar behöver ju vårat egna space liksom! Vi är såå fruktansvärt troende just nu och tillber who ever is up there att hjälpa oss på traven. Blir säkerligen klart i veckan hur det blir..
På tis är det tatuering som gäller.. äckligt nervig. Det känns nästan som om man är på death row men mer smärtsamt. Sjuk i huvudet jag vet. Folk tycker jag larvar mig för mycket kring det här men kom igen! Det är min första tat. Man ska känna sig såhär nervös.. Eller?

Är mitt uppe i flytten från lgh dessutom. Jag och Linnéa lever som ena zigenare bland kartonger och käkar på papptallrikar.. Primitiva har vi blivit det kan jag lova!
Något jag också lovar är att försöka bättra mig på att uppdatera mer i bloggen. Lite dåligt med det på senaste.

Hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar